Vraag

sonos one toegevoegd

  • 1 December 2019
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb vandaag 2 sonos one boxen toegevoegd aan mijn playbar en sub setje. Nu komt er geen geluid uit de 2 one boxen als ik tv kijk.. hoort dat zo?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kijken in de app of de Sonos stereo of Dolby Digital ontvangt. Instellingen, systeem, over mijn systeem. 
Staat hier stereo en geeft jouw provider wel Dolby door dan moet je de geluidsinstellingen, indien mogelijk, van je tv en/of ontvanger aanpassen. Let op Sonos kan geen DTS of Atmos verwerken. 
Weet ook dat de achterkanalen alleen sfeergeluiden doorgeven bij tv kijken en dus niet de normale spraak e.d.  

Badge

Ik heb nu de instelling van de audio van me provider aangepast naar digitaal.. hoor nog steeds niks uit de ones.. met netflix en muziek doen ze het wel gewoon das t vage ervan..

Reputatie 7
Badge +3

Wat geeft de app aan?

Het geluid uit de achterspeakers kan echt vaak minimaal zijn bij tv kijken. Hangt sterk af van de uitzending.

Reputatie 7

En de laatste schakel tussen de Beam en de settopbox van je provider is de TV. Wat is daar ingesteld?

Badge

Ze werken! Bedankt voor jullie snelle reacties!

Reputatie 7
Badge +3

Voor de velen met dezelfde soort problemen; wat was nu uiteindelijk de oplossing of waar zat het probleem?