Beantwoord

Sonos One SL valt uit bij TV

  • 11 April 2021
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

Als ik tv kijk met bean en one SL valt de one soms uit… gebeurd keer of 6 op een avond…

Van wat kan dit zijn? 

icon

Beste antwoord door Cristian N 21 April 2021, 13:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

En als je muziek luistert niet? Hoe ziet je set up eruit? 

Muziek niets van probleem enkel bij tv 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Kimtjeairbus! Welkom op onze Sonos Community.

 

Volgens de beschrijving van dit probleem, raad ik je aan om contact met de Sonos-klantenservice op te nemen zodat zij samen met je in het systeem kunnen kijken op basis van een diagnose. Zo kunnen zij kijken of er een verbindingsprobleem zit tussen de One SL en de Beam of in het algemeen op het systeem.

 

Graag hoor ik of het probleem zo opgelost wordt.

Ik heb intussen gebeld. Blijkbaar zou het zijn omdat ik maar 1 one boks heb, en geen 2…. 

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb intussen gebeld. Blijkbaar zou het zijn omdat ik maar 1 one boks heb, en geen 2…. 

Als ik het goed begrijp, heb je op dit moment alleen een Sonos One SL. In dit geval ervaar je wel geluidsonderbrekingen omdat de One SL in een groep zit met de Beam en zo zijn ze op de 2.4Ghz WiFi verbonden. Het geluid van de TV bevat veel data die door de 2,4Ghz WiFi niet op tijd komt bij de One SL. Als je twee One SLs hebt, kan je ze als surroundspeakers op de Beam instellen zodat ze op de 5Ghz verbinding maken met de Beam rechtstreeks. Op die manier kan de Beam de TV-data gerust op tijd naar de One SLs doorsturen en dan ervaar je geen geluidsonderbrekingen.

Het is niet dat die achterkomt, die valt gewoon 6 keer per uur uit