Beantwoord

Sonos one gekoppeld aan Beam Gen 2

  • 25 April 2023
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Goede morgen, 

Ik heb mijn sonos one gekoppeld aan de beam g2 in de woonkamer. 
Dit werkt heel de dag prima (na handmatige koppeling) echter moet ik elke morgen deze koppeling opnieuw handmatig doen via de app. Beide apparaten zijn wel gewoon zichtbaar en het is maar een kwestie van twee klikken maar iedere keer wordt de connectie er weer uitgehaald. 

Iemand enig idee hoe ik deze koppeling kan opslaan zodat dit niet elke dag opnieuw hoeft? 

icon

Beste antwoord door 106rallye 25 April 2023, 10:50

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt 1 One gekoppeld aan de Beam? Je werkt dus met, zoals Sonos dat noemt, 2 kamers die samengevoegd worden, of……?
 

Reputatie 7

Het woord 'koppelen” zegt binnen Sonos nu net niets. Je hebt je speakers in twee “kamers” in de app staan, zo neem ik aan. Deze "kamers” heb je "gegroepeerd"? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/group-and-ungroup-rooms

De reden voor het uit de groep gaan van de Beam kan gelegen zijn in de instelling ‘”Uit groep bij Aut. afspelen". Zie de instellingen van je Beam. Onthoud wel dat bij TV-geluid de gegroepeerde speaker 75ms achterloopt. Gegroepeerd houden van de speaker kan dus een echo tot gevolg hebben.

Ik heb in onze woonkamer een Beam (Woonkamer) en een One (Woonkamer 2). De One is gekoppeld aan de Beam alleen de connectie is elke dag weer weg.