Beantwoord

Sonos linker surround speaker verbindt niet

  • 8 February 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb ongeveer ruim een jaar geleden een Sonos Beam en een Sonos One SL gekocht, en ik wou dan nog sparen voor een tweede Sonos One SL om een surround setup te maken, nu heb ik dit weekend die tweede speaker eindelijk gekocht, naar als ik bij mij beam op surround sound toevoegen druk en de stappen volg tot en met het verbinden van de linker (eerste van de twee) surround speaker weigert deze te verbinden, ik heb al geprobeerd om het met een ethernet kabel te doen maar ook dat werkt niet. De sonos one sl is nu wel samen met mijn beam muziek aan het afspelen maar weigert als surround speaker te verbinden. Wat moet ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door 106rallye 8 February 2021, 20:54

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

De One zit nu in een eigen kamer. Kun je die eruit halen en dan beide One’s als surrounds toevoegen?

De One zit nu in een eigen kamer. Kun je die eruit halen en dan beide One’s als surrounds toevoegen?

Er staat nergens een knop om hem uit de groep te zetten, ik heb geprobeerd om hem simpelweg van het netstroom af te halen maar dat lijkt ook niet te werken, hoe moet ik dat doen?

Reputatie 7

En als je hem zou resetten? https://support.sonos.com/s/article/1096?language=nl_NL