Vraag

Sonos en Logitech Harmony

  • 15 February 2017
  • 4 reacties
  • 728 Bekeken

Hallo allemaal,

Is er hier iemand die ervaring heeft met de Sonos 5.1 set (Playbar, Sub en 2x Play:1) en een Harmony afstandsbediening. Wat ik zou willen is dat ik op mijn Harmony een Activiteit Film kijken klik en dat de Sonos dan automatisch aangaat met een soort profiel voor Surroundsound.

En als ik op de Activiteit Muziek / Radio luisteren klik dat de Sonos automatisch aangaat met een soort profiel voor Stereo geluid.

Ik hoor graag of dit mogelijk is voor ik een ruimte €2000 uit ga geven voor Sonos.

MvG Roy

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Hallo Roy, Ik heb een playbar en 2x play1 en ik gebruik naar tevredenheid een Logitech Harmony. Ik heb ook een activiteit Film kijken en dan functioneerd de Sonos als surround systeem. Bij deze activiteit gaat de volumeregeling van de tv niet mee. Muziek en radio luisteren bedien ik met de Sonos app.

Mvg. Sierk.
Reputatie 3
Badge +2
Hier ook een harmony hub gebruiker icm de 5.1 sonos set.
Werkt als een speer.
Bedankt voor jullie antwoord! Dus als ik het goed begrijp heb je gewoon surround sound bij films / tv series kijken en als je muziek luisterd via de app is het geluid gewoon evenredig verdeelt over de speakers? Of zul je hier settings voor moeten wijzigen?
Badge +1
Heb ook een harmony en hub bij mij geeft hij inderdaad bij films en tv surround sound (dolby digital) en als ik muziek afspeel gaat geluid gewoon via alle speakers, je kan in de settings zelf instellen of je liever hebt dat geluid uit de rear speakers als achtergrond muziek meespeelt of volledig.