Beantwoord

Sonos cinema opstelling uitbreiden

  • 18 January 2021
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Goedemiddag!

Ik geniet nu zo’n 3 mnd van mijn Sonos set! Ik heb de Arc, Sub gen3 en 2 one sl (hoog in de hoeken bij de bank) als cinema opstelling. In de keuken heb ik de move staan.

Nu ben ik benieuwd of het surround (als mede atmos) de beleving nog meer verbetert als ik nog 2 one sl’s hoog in de hoeken (aan de kant van de tv) hang.

en ik zit te twijfelen om een tweede Sub naast de bank te zetten..

Worden (als het mogelijk is) de nieuwe one sl’s dan ook opgenomen in de cinema opstelling?

icon

Beste antwoord door Erooij 18 January 2021, 12:22

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee dat lukt niet. Een surroundopstelling heeft max een soundbar, 2 surrounds en onder bepaalde voorwaarden 2 subs. 
Wanneer je 2 extra ones in stereo zou plaatsen zal dit afbreuk doen aan het totaal geluidsbeeld en je loopt een risico op een kleine vertraging in het geluid. 

Dank voor de snelle en duidelijke reactie! Dan ga ik alleen voor een tweede sub. 1 naast de tv en de ander naast de bank 😁🔊

Reputatie 7
Badge +3

Vraag me af of het gaat brengen wat je hoopt. Wat ik begrepen heb geeft de Arc al een mooi laag en daarboven heb je al een sub. 
Maar ach, wanneer je het geld ervoor over hebt dan ben ik benieuwd wat het je gaat brengen. Graag een update wanneer het geïnstalleerd is.

Reageer