Sticky Beantwoord

Sonos Beam met nieuwe WiFi verbinden

  • 27 November 2023
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Goedenavond allen,

Sinds gister hebben wij thuis een nieuwe router en daarbij een nieuw wifinetwerk. Nog steeds van Ziggo, net als ons vorige wifinetwerk.

Maar het lukt ons niet om via de Sonos app onze Beam met de nieuwe WiFi te verbinden. Ik heb vele keren alle stappen in de app gevolgd, maar hij blijft een probleem vinden.

Het lijkt er op dat onze wifinetwerk niet goed genoeg is voor de Beam, maar onze wifinetwerk is nu juist beter dan die we hadden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan iemand ons helpen? 

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Groetjes,

Joyce

icon

Beste antwoord door EnJoyce_life 27 November 2023, 21:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Waar gaat het mis bij de volgende stappen? https://support.sonos.com/nl-nl/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network

Heb je alleen een nieuwe router of ook nog wifiversterkers etc?

Wat gebeurt er als je de wifinaam en het wachtwoord van je oude router instelt op de nieuwe?

Probleem is opgelost :)

Ik zag ergens online de tip om een internetkabel aan te sluiten. Pas toen ik dat had gedaan, kon ik de netwerk instellingen openen. Vanuit daar kon ik een nieuw netwerk toevoegen en de kabel er weer uit halen en ging de Beam over op WiFi.

Nergens anders dit advies gevonden, ook in de Sonos app zelf niet, dus blij dat ik hem op internet tegen kwam :)

Reputatie 7

Vreemd dat je dat eerder niet kon. Het even bedraad aansluiten is een standaard advies. Fijn dat het nu werkt!