Skip to main content

Vraag als ik muziek wil luisteren Spotify op de Beam II en ik doe dat via TV dan heb ik mooier en voller geluid, wil ik het afspelen zonder tv aan en via Sonos app klinkt het minder mooi hoe kan dit? Heb al wel gespeeld met de instellingen in de app maar krijg niet het zelfde geluid?

Heb alleen de Beam II en LG Oled tv

Dan een vraag over het afspelen via netwerk Mac externe muziek schijf toevoegen aan de Sonos app op de Mac ook hier krijg ik het niet voor elkaar om de schijf cq mappen te selecteren hoe moet ik dit doen?

Alvast bedankt voor je antwoord

Hoi ​@Uiltje21 , welkom in de Sonos community!

Voor je eerste vraag, laat ik even het woord aan de forumleden die iets technischer onderlegd zijn dan ik, aangezien zij je hierover waarschijnlijk betere info kunnen verschaffen dan ikzelf.

Wat betreft je tweede vraag: gaat dit over het toevoegen van een eigen bibliotheek aan jouw Sonos systeem? Want dan legt onze support pagina hier stap per stap uit hoe je dit doet.

Hopelijk helpt dit! 😄

Wat is je bron voor de muziek? Wat zegt de Sonos app dat je voor geluidsformaat krijgt als je via de TV muziek luistert?

Dag Astrid

Bedankt voor je antwoord ga het bestuderen kijken of mij dit ook gaat lukken.

Als er een antwoord komt van forumleden krijg ik dan een berichtje?

Groet Wim

​​​Hoi 106rallye

Kom er op terug even nu geen tijd😏

Alvast bedankt voor reactie

Groet Uiltje21

Hoi 106rallye

Bedankt voor je geduld had even andere prioriteiten ja Sonos app tel

Dolby Multichannel PCM 2.0 staat er in de app wanneer ik via TV afspeel (goed geluid) doe ik dit zonder tv (geluid minder vol en krachtig) dan zie ik ook niet meer Dolby Multichannel PCM 2.0 in de app zou de energie van tv uit willen besparen tv uit dus vandaar de vraag?

Alvast bedankt

Groet Uiltj21

Niemand?

Verschillende formats kunnen inderdaad verschillend klinken. Als jij het via de TV mooier vindt, kan de TV dus niet uit, helaas.

Je speelt ook af via de Spotify app zie ik, misschien maakt het nog verschil of je muziek rechtstreeks vanuit de Sonos app afspeelt.

Reageer