Beantwoord

Sonos Beam connect niet met samsung frame tv 2022

  • 27 August 2023
  • 6 reacties
  • 349 Bekeken

Vandaag heeft de beam (gen2)connectie met onze samsung frame 2022 model verloren. Bij heeft bijna een jaar zonder problemen goed gewerkt.

De TV ziet wel dat er iets gekoppeld is in de eARC poort, maar geeft dan de ervoor zoals in het plaatje. In de sonos app krijg ik een foutmelding over interferentie van de kabel. Heb ondertussen alle kabels uit de connect box gehaald (alleen een chromecast zit er op aangesloten als extra apparaat) en toen geprobeerd aan te sluiten. Dat werkte niet. Een nieuwe hdmi kabel werkte ook niet. 

Wat kan het probleem zijn en hoe kan ik het oplossen?

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 28 August 2023, 12:43

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Ook even de Chromecast eruit halen? TV en Beam even een nachtje van de stroom?

Dat heb ik vandaag gedaan, en zorgde er niet voor dat het weer werkte helaas. Ik kan nog proberen om hem 24uur van de stroom te hebben (beide), alhoewel dat een uitdaging wordt qua gebruik natuurlijk…

Maar dan alsnog lijkt het me dat er een andere oplossing moet zijn?

Reputatie 7

Een nachtje zou voldoende moeten zijn. Als dat niet werkt maar eens bellen met Sonos.

Ik heb het aan de praat gekregen, door de beam te resetten! Nu hopen dat het goed blijft... Maar de volgende keer zal ik het in ieder geval sneller opgelost hebben (mocht hetzelfde probleem zich voordoen 😉)

Reputatie 7

Voor de lezers na ons: heb je de Beam echt helemaal teruggebracht naar fabrieksinstellingen?

https://support.sonos.com/nl-nl/article/reset-your-sonos-product volgens dit stappenplan, dus naar de fabrieksinstellingen inderdaad.