Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een Sonos Beam, en nu al een beetje Sonos-verslaafd geworden. Op korte termijn willen wij nog 2 Play 1's toevoegen om de set te versterken en de kamer nog mooier te vullen. Ik vind het alleen heel lastig om te bepalen waar we de boxen het beste kunnen ophangen om zo optimaal mogelijk te kunnen genieten van het geluid.
Ik heb een plattegrond geschetst en toegevoegd, en daarbij de opties gezet waarvan wij denken dat we ze goed kunnen plaatsen.
Op (1) staat onze TV (Samsung QLED 49 inch) met daaraan de Sonos Beam. Persoonlijk zou ik het liefst de nieuwe Play 1's met beugels in de hoek bij het plafond ophangen (dit idee: https://www.d-en-m.be/media/1488/img_2490r.jpg) en dan mooi naar de zithoek/tvhoek richten.
Plattegrond:
Alle tips en tricks zijn van harte welkom! Zelf zaten we te denken aan plek (2) en (4), maar we zijn bang dat het geluid dan misschien wel heel erg wegvalt. Met (4) en (5) wordt het misschien juist wel veel mooier de hele kamer ingestuurd, of denken jullie van niet?
Alvast super bedankt!
Justin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.