Vraag

sonos arc upgraden met sub OF met 2 ones?

  • 28 August 2020
  • 7 reacties
  • 601 Bekeken

Momenteel bezig ik een sonos arc en een play 5. De play 5 ga ik verkopen en in plaats daarvan wil ik mijn arc upgraden met een subwoofer of twee ones. Wat raden jullie aan en waarom? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

De Arc heeft van zichzelf al meer bas dan bijvoorbeeld een Beam. Dan voegt surround wellicht meer toe dan een Sub.

Hoi @chrisld ,

Ik ben het helemaal eens met @106rallye 
De Sub zou ik als laatste toevoegen (als je niet tevreden zou zijn met de lage tonen van de Arc)

Bedankt! Had idd een eerst beam en de bass van een arc is een stuk beter. Ga de arc dan upgraden met 2 ones om meer surround te krijgen. Bedankt voor jullie antwoord!! ✌️

Reputatie 5
Badge +3

Dat ze maar snel met Dts komen, gisteren conjuring gezien zonder geluid 😆

Badge +1

Beiden???? Is echt waanzinnig!!!

Reputatie 7

@Difke Ik zou mijn adem niet inhouden tot DTS komt. Dan kun je beter een XBox kopen (de enige speler op dit moment die DTS on the fly converteert) of je blu rays rippen en ze via Kodi op een Nvidia Shield afspelen.

Mijn nieuwe TV geeft overigens tenminste nog stereo bij DTS - de oude bleef inderdaad stil….

Reputatie 5
Badge +3

@106rallye : Je hebt gelijk, maar ik heb niet veel zin om nog apparatuur bij te kopen om geluid te krijgen, 

Sonos is de ‘bottleneck’ hier.. maar je bent volkomen juist.

Bij de bakker hebben ze toch ook alle broodjes die je zoekt 😆, maar het zal idd niet gebeuren nee.