Sonos Arc niet in orde?

  • 17 February 2022
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Recent kocht ik een Sonos Arc. Om wat voordeliger uit te zijn, heb ik deze nieuw in doos overgenomen van een particulier.

Alles komt goed over en de installatie verliep vlekkeloos, zoals ik van mijn andere Sonos-producten ken. Na een paar dagen viel het mij op dat er een zeer, zeer kleine beschadiging aan de linkerkant zit. Het mag bijna geen naam hebben, maar bij een nieuw product verwacht ik dat niet.

Vandaag viel mij nog iets op. In het vak bij de aansluitingen staat het Arc-logo niet in het groot gedrukt, zoals ik wel op alle online afbeeldingen terugzie. Zonder uitzondering zie ik de tekst op alle foto's achterop, boven de knop en ethernet-aansluiting staan. In plaats daarvan staat de tekst alleen in het bovenste gedeelte, bij het serienummer.

Dit samen, geeft mij toch een gevoel van twijfel. Van namaak lijkt mij geen sprake te kunnen zijn, anders zou het product toch niet feilloos opgepikt worden door de Sonos-app? Maar zou het denkbaar zijn dat dit exemplaar onbedoeld op de markt gekomen is, en geen zuivere afkomst heeft?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @MelvinP, welkom bij de Sonos community!

Dit is inderdaad wel vreemd. 

Ik zou je willen vragen om een mail te sturen via onze supportpagina met daarin nogmaals even de uitleg + duidelijke foto's van de Arc (de beschadiging, de mogelijke 'onjuistheden' zoals het logo etc. en positie van het serienummer).

Bij ontvangst van je mail zullen wij deze in behandeling nemen en kijken wat voor vervolgstappen we kunnen nemen.

 

 

 

Bedankt voor je reactie, Dylan. Een e-mail sturen wilde ik in eerste instantie doen, maar op de pagina die je noemt zie ik alleen de mogelijkheid te chatten of bellen. Qua e-mail kan ik alleen ‘de CEO mailen’. Zo belangrijk is het nou ook weer niet. ;-)

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @MelvinP

Ik snap je volledig, toch mag je die link gebruiken om ons een mail toe te sturen! 

Vervolgens wordt er intern voor gezorgd dat je mail op de juiste plek terecht komt zodat mijn collega's ermee aan de slag kunnen!

Prima, dan gaan we dat doen. Dank zover.