Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van mijn Sonos Arc, en wilde mijn reeds bestaande speakers Sonos One (Gen 1) toevoegen als surroundspeakers. Deze zijn normaliter gekoppeld als stereopaar en afgesteld via Trueplay voor het beluisteren van muziek in de woonkamer. 

Nu wil ik dus via het menu van de Arc in de app surroundspeakers toevoegen maar krijg op het moment dat ik dat doe de melding:

Er zijn 2 compatibele Sonos speakers nodig om surroundspeakers toe te voegen, zorg dat je producten aanstaan en verbonden zijn met wifi.

Doe ik nu iets verkeerds? Nu staan de Arc en de One's allebei in een aparte groep .

Kunnen jullie mijn aub van advies voorzien?

Mvg Alex

Je One’s staan ook op S2 software, neem ik aan? Wat gebeurt er als je de stereoset eerst een van elkaar loskoppelt en dan probeert als surrounds toe te voegen?

Je One’s staan ook op S2 software, neem ik aan? Wat gebeurt er als je de stereoset eerst een van elkaar loskoppelt en dan probeert als surrounds toe te voegen?

Dat was dus inderdaad de oplossing, staan nu gekoppeld als surround. Hoe simpel kon het zijn, heb me suf gezocht naar oplossing🤣

Dank voor je tip!