Beantwoord

Sonos Arc geeft Knal

  • 22 August 2023
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

  • Sinds enige tijd komt er soms een knal uit de Sonos niet duidelijk of dit uit mij Philips TV komt of uit Sonos. 
  • HDMI vervangen 
  • verschillende kanalen gebruik
  • verschillende providers 

Het kan dus of TV of Sonos zijn. Heb op het moment niet de mogelijkheid de Sonos langer op een ander apparaat aan te sluiten. Iemand anders hier ervaring mee hoe kan ik dit controleren.

je hoort geen stemmen meer wel andere audio ma de knal. Opnieuw tv aan uit zetten zorgt weer voor normaal geluid. Ga het nog even andersom doen (Sonos uit aan zetten) 

icon

Beste antwoord door Erooij 23 August 2023, 12:00

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is het alleen bij geluid vanaf tv of ook bij muziek? Je zou een diagnose van je systeem kunnen maken. Doe dit dan wel direct nadat je de knal hebt gehoord. Dan bellen met Sonos en hopelijk kunnen zij dan iets zien. Geen idee hoor of ze dit ook kunnen zien, maar hoe dan ook lijkt het mij in dit geval handig om even te bellen.

Okey, diagnose is indd een goeie mogelijkheid. Ik zag ook dat ik een update moest doen. Dus vandaag nog is na kijken of ik de knal krijg. Verwacht van wel. Alleen moet ik het dan overdag hebben en meteen Sonos bellen. Heb nog garantie op de tv. Ik zag bij Philips forums ik soort gelijk probleem voorbij komen. Echter vaak met rook dat is hier niet. 

Reputatie 7
Badge +3

Hoor je de knallen ook bij muziek? Dat zou uitsluiten dat het van de tv komt.

Nee dat niet het heeft in mijn beleving met de HDMI connectie te maken. Mede omdat er nog geluid uit komt hierna. De vraag is is er iets fout aan de kant van Philips of Sonos. 

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad een lastige. Ik zou dan toch de weg van een diagnose als eerste proberen.