Beantwoord

sonos arc

  • 28 October 2023
  • 12 reacties
  • 194 Bekeken

Goedenmorgen,

 

Ik ben me aan het oriënteren op een sonos set. Nu heb je sinds kort de nieuwe era speakers. Ik zou graag willen weten of er binnenkort ook een era soundbar komt. Want het zou zonde zijn om nu een arc te kopen als er binnenkort een nieuwe versie aankomt dan wacht ik nog liever even.

 

Alvast bedankt

 

Groetjes Mark

icon

Beste antwoord door Erooij 28 October 2023, 10:06

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Sonos heeft nog nooit uitspraken gedaan over toekomstige releases.
Ontwikkelingen zullen er altijd zijn en wanneer je daarop moet wachten dan kan je nooit wat kopen. Ooit zal je de knoop moeten doorhakken. De Era’s werken prima samen met de Arc, maar wil je echt het laatste dan moet je wachten tot er wat nieuws komt en dan direct toehappen. Risico is dan wel dat de Era’s dan weer wat ouder zijn. 

Heb vandaag het hele internet afgezocht en kwam toen de volgende aanbieding tegen.

 

Is de prijs die ze aanbieden te goed om waar te zijn en heeft iemand ervaring met deze site? Het schijnt een Duits bedrijf te zijn met Nederlandse en Belgische sites.

Heb geprobeerd de set te kopen uit voorzorg met klarna alleen dan komt de bestelling er niet door.

 

Wederom bedankt voor de hulp

 

http://www.tink.nl/p/sonos-era-300-arc-7-1-4-home-theather-set

Reputatie 7
Badge +3

Deze ken ik niet.
In Nederland kan je ook prima terecht bij HelloTV. Deze geven dit weekend ook mooie kortingen.

Net even op de chat gezeten met hellotv. Deze geven aan dat tink geen officiële dealer is. Ze bieden dezelfde set nu aan voor 2225,- mooie deal of niet?

Reputatie 7
Badge +3

Dat mag je zelf beslissen. Je weet wat de officiële prijs is.

Reputatie 7

Tink is best een grote partij.

Tink is best een grote partij.

Had er echt nog nooit van gehoord.

Bedankt voor de hulp, ben vanmiddag geslaagd bij hello tv voor de arc en de sub.

Heb afgelopen dinsdag de Arc, 2x Era en de Sub gekocht bij Hello tv en heb € 84 meer betaald dan bij Tink. Voor mij is service ook belangrijk, en voor zulke bedragen zie ik graag wat ik koop en dat kan niet online. Wat betreft de aanschaf, het kost wat maar heb je ook wat en geen spijt van.

Heb afgelopen dinsdag de Arc, 2x Era en de Sub gekocht bij Hello tv en heb € 84 meer betaald dan bij Tink. Voor mij is service ook belangrijk, en voor zulke bedragen zie ik graag wat ik koop en dat kan niet online. Wat betreft de aanschaf, het kost wat maar heb je ook wat en geen spijt van.

Dat was bij mij ook idd de doorslag. Heb ook lieve reen fysieke winkel waar je nog uitleg bij krijgt. De installatie van de set is supermakkelijk en geluid is meer dan prima, nu weer even sparen voor de era 300

Zo de set is compleet 😀. Met blackfriday bik hello tv 2x era 300 gekocht en standaards voor de era.

 

Het geluid wat uit de era komt is met films geweldig. Had alleen wel gehoopt dat als je normaal tv kijkt de era speakers beetje een lege achtergrond opvullen maar volgens mij komt er amper geluid uit

Reputatie 7

Bij surround gebruik is de middelste speaker van de Era 300 uitgeschakeld. Zie https://en.community.sonos.com/home-theater-229129/feature-request-add-option-to-enable-center-speakers-for-the-era-s-300-if-they-are-added-as-surrounds-6881429

Zou dat de oorzaak zijn dat je minder lijkt te horen? Of krijg je gewoon stereo op dat moment?