Sonos app

  • 25 May 2024
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Heb de nieuwe app geïnstalleerd. Soms werkt hij maar meestal moet ik mijn iPad opnieuw opstarten omdat de app mijn systeem niet kan vinden.

dDit geeft veel frustratie. Geef mij de oude app maar terug, die werkte prima.

Wat een k….t app. Sonos los dit op.!!!!!!!!!!! 


4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Blijft toch een lastig verhaal? Werk hier met een iPad en iPhone en heb helemaal geen last van een systeem wat niet gevonden kan worden. 
Meest recente versie iOS en die van Sonos?
Ik moet zeggen dat de app prima werkt op iOS op wat zaken na die nog gecorrigeerd moeten worden, maar waar ik niet echt last van heb.

Overweeg anders om SonoPad op je iPad te zetten. Werkt ook uitstekend. 

Mijn iPad ge-update naar de nieuwste versie van iOS.

De app opnieuw geïnstalleerd. Als ik hem laat zoeken naar mijn bestaande Sonos installatie vind hij wel de componenten en geeft alle ruimtes aan.

Ik kan echter niet inloggen naar mijn account. De app reageert niet als ik op inloggen klik.

Het is en blijft een zeeeeeer slechte app sinds de update.

Reputatie 6
Badge +3

Hoe kun je je app de speakers laten zoeken en hij vind alles maar je bent niet ingelogd? Je meld je toch eerst aan met je gebruikersnaam en wachtwoord? 

Reputatie 7

Net als vroeger is inloggen op de app niet nodig. Ik kan echter, ook op min iPad, wel inloggen. @Big Hunter Voldoet jouw iPad aan de minimumvereisten van Sonos? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-app-requirements

Reageer