Beantwoord

slecht geluid playbar

  • 17 February 2021
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Heeft iemand ook last van zeer hoge tonen bij de spraak.

geluid is schel en vooral bij de spraak.

muziek is goed.

volgens mij komt het door de update van de laatste keer

icon

Beste antwoord door Frank N 19 February 2021, 10:39

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Jammer om te horen dat je dit probleem hebt. Onze updates bevatten zelden wijzigingen aan het geluid, als dit wel het geval is gaat het om bijvoorbeeld meer functies toe te voegen zoals onlangs ‘multikanaal PCM’ mogelijk werd gemaakt op de nieuwe Sonos Arc. Zou je ons anders kunnen bellen om je verder te helpen met dit probleem?

Hallo 

ben al een tijdje bezig met Sonos ivm met het kraken van mijn Sonos one speakers bij films met veel geluid en bassen.

om het probleem op te lossen hebben ze volgens mij op afstand mijn geluid aangepast.

het probleem was niet verholpen maar mijn geluid wat van de playbar komt is ook aangepast.

mijn geluid is nu schel en weinig warmte.

ik was zo tevreden over mijn Sonos spullen maar ze zeggen dat ze niks hebben aangepast maar ik geloof er niet in.

ik zit al meer als 30 jaar in de muziek en ik hoor dan wel of er iets veranderd is.

Heb mijn Sonos een master reset gedaan mijn account veranderd maar niks helpt.

omdat Sonos alleen online service kan geven moeten jullie alle instellingen kunnen veranderen op afstand anders kunnen jullie de klachten van mensen niet oplossen 

Hopelijk kan u mij helpen om alles weer terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

groetjes patrick Oppenhausen 

 

 

 

 

Hallo Frank,

ik kan jullie weer bellen dan krijg ik weer iemand aan de lijn die van mijn zaak niet van weet.

moet ik weer alles uitleggen ivm met de problemen van mij.

kunt u mij niet bellen.

[removed]

groetjes patrick 

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb je nummer weg moeten halen, prive informaite kan ik niet online laten staan. We hebben geen service dat we klanten bellen, hierom moet ik je vragen om ons te bellen.