Hallo, ik heb 2 play:1's aangeschaft als uitbreiding op een playbase voor surround bij de tv en voor gewoon muziek afspelen, ze doen het wel, maar ze produceren continu een statische ruis. Ook als het geluid helemaal uit staat. Als er geen enkele geluidsbron is, dus tv uit, stopt het ruisen na een paar minuten. Als het geluid (achter) zacht is blijft de ruis samen met het geluid ongeveer 40/60%.
Ze doen dit allebei, ook met het afspelen van muziek. De playbase doet dit absoluut niet, die geeft geen enkel hoorbaar geluid bij mute.
Is dit bekend bij play:1? Of moet ik ze terug brengen want ik vind dit onacceptabel, een ruis percentage van gem. 40%
Antwoord
Ruis in nieuwe play:1 speakers
Beste antwoord door Tim S
Wij als fabrikant kennen het product beter dan de dealer waar je deze nu naartoe gaat brengen.
Snap dan ook niet waar de onduidelijkheid vandaag komt, maar als je denkt dat je bij de dealer een beter antwoord gaat krijgen dan bij ons van Sonos dan sta je volledig in je recht deze weg te bewandelen.
Enige voordeel wat ik zie aan deze actie, is dat de dealer je speakers mogelijk in hun setup kan testen.
Snap dan ook niet waar de onduidelijkheid vandaag komt, maar als je denkt dat je bij de dealer een beter antwoord gaat krijgen dan bij ons van Sonos dan sta je volledig in je recht deze weg te bewandelen.
Enige voordeel wat ik zie aan deze actie, is dat de dealer je speakers mogelijk in hun setup kan testen.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.