Heeft iemand ervaring met de Philips OLED706 series in combinatie met een Playbar? Ikzelf heb volgende voor en hoop op een oplossing …
1) De Philips afstandsbediening gebruiken om het volume te regelen op de Sonos Playbar:
- Sonos herkent deze enkel als de EasyLink functie uitgezet wordt
- Na enkele minuten / switchen van bronnen, wordt deze totaal niet meer herkend en volume valt niet meer te regelen. De Playbar ontvangt ook het signaal niet meer => het witte LED lampje licht niet meer op op de Sonos Playbar wanneer een volume knop op de remote ingedrukt wordt.
- Het volume valt ook niet via de Sonos App te regelen (via de slider) => geen geluid meer
- De afstandsbediening van mijn Digibox kan ik ook niet meer gebruiken om het volume te regelen op ditzelfde moment
Met mijn vorige TV (Sony), kon ik het volume altijd regelen zowel met de remote van de TV als van de digibox.
2) Voor het gebruik van de Sonos Playbar, zet ik de luidsprekers van de TV uit. Heel vervelend dat bij elke druk op een volumetoets er een melding op het scherm weergegeven wordt met “De luidsprekers zijn uitgeschakeld in het menu”
Kan dit op één of andere manier vermeden worden?