Skip to main content
Antwoord

Problemen Beam 2 indien via ethernet aangesloten

• September 7, 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Sonos Beam 2 heeft problemen indien aangesloten via ethernet, dan reageert de aangesloten Sony Bravia TV niet.  

Beste antwoord door Erooij

Indien je ergens mee geholpen wil worden dan zal je toch iets meer cryptisch moeten zijn in je vraag. Of is dit gewoon een mededeling?

Een via ethernet aangesloten Beam heeft natuurlijk niets met de werking van een tv te maken, tenzij je het hebt over dat internet via de tv dan niet zou werken. Daar zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen.

Wat is nu de situatie en hoe is eea aangesloten?

3 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • Antwoord
  • September 7, 2025

Indien je ergens mee geholpen wil worden dan zal je toch iets meer cryptisch moeten zijn in je vraag. Of is dit gewoon een mededeling?

Een via ethernet aangesloten Beam heeft natuurlijk niets met de werking van een tv te maken, tenzij je het hebt over dat internet via de tv dan niet zou werken. Daar zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen.

Wat is nu de situatie en hoe is eea aangesloten?

• Auteur
  • Novice
  • September 10, 2025

The Sony TV stops responding at all - to the commands from the remote, so it influences everything as it seems, and it was completely unexpected.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • September 10, 2025

Heeft de ethernet aansluiting ook invloed op de gekozen en de hier gebruikte taal? 😉

Vanwaar de conclusie dat de problemen komen door de ethernetaansluiting?