Beantwoord

Plop in sub bij inschakelen

  • 15 April 2020
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

Beste Lezer,


Ik heb een Sonos sub met twee play 1 boxen en een soundbar. Na enkele weken merkte wij dat de sub een plop geluid maakt bij het inschakelen. Hij komt dan vanuit de stand-by stand.

De sub hebben wij eind december 2019 aangeschaft nu zo’n 3 maanden in gebruik.

Op de community heb ik hier al meerdere topics over gezien en daaruit kan ik opmaken dat het niet zo hoort. Ik heb de Sub zojuist gereset naar de fabrieksinstellingen echter direct toen hij zich weer inschakelde hoorde ik weer een plop.


Wij vinden het erg zonde van toch een zeer prijzig product dat dit nu al gebreken gaat vertonen.
Hoe kunnen wij dit oplossen?

Serienummer: A101 1910CP 94-9F-3E-AF-23-F4-6

Alvast bedankt!
 

Marina Pieters

icon

Beste antwoord door Difke 15 April 2020, 10:46

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Best dat je de Sonos helpdesk een belletje geeft.

Daar kijken ze het graag voor je na, en ben je veel sneller geholpen .

Hierbij een update van de situatie. 

Ik heb contact opgenomen met de support om het probleem voor te leggen. Deze hebben ons diverse dingen laten proberen op het gebied van instellingen en het terug zetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of dit het probleem kon verhelpen.

Helaas heeft het niet geholpen en de dag erna weer met de support gebeld. Toen gecontroleerd of het werkt veroorzaakt door verstoring van 5Ghz signalen. Dus playbar en sub moeten bekabelen en WiFi uitgeschakeld. Probleem bleef aanwezig.

Vandaag melding gekregen dat de subwordt omgeruild door Sonos. 

Fijne oplossing, zodat we straks weer volop kunnen genieten van het Sonos systeem!

 

Marina

Reputatie 5
Badge +3

Dat is fijn om te horen.

Alvast veel luisterplezier.