Beantwoord

Playbase werkt niet meer via WiFi of kabel

  • 8 July 2018
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Playbase werkt niet meer via WiFi of kabel. Wat we ook proberen het systeem ziet hem niet.
Diagnostieknummer 1279565591.
icon

Beste antwoord door Tim S 11 July 2018, 16:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Vraagje: op welke wijze heb je dan het diagnostieknummer kunnen verkrijgen. Ergens wordt hij dan toch gezien, of .......?
Geen idee hoe het werkt, maar dat is het nummer wat ik kreeg.
Reputatie 7
Badge +2
Je wilt de diagnose verzenden op het moment dat de Playbase gevonden word.
Dus graag, terwijl de Playbase met een ethernet kabel verbonden zit op je netwerk, een diagnose insturen, en dit nummer naar ons terug koppelen.
Nu zie ik geen Playbase, alleen 2x Play:3. een Sub en een Play:1 speaker.

Dag Tim S.

Ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Ineens stopte de playbase ermee. Sindsdien knippert het witte lampje continu. Playbase wordt niet meer herkend in het netwerk. Ook niet bekabeld. Kortom...ik kan geen diagnostische gegevens sturen. Mijn play 1 boxen werken nog steeds probleemloos. Dit is al de tweede playbase die ik heb. De 1e playbase werd kosteloos omgeruild. Febr 2018 heb ik een nieuwe gekregen. Destijds rechtstreeks bij Sonos aangeschaft op de site.

Ik heb telefonisch contact gehad met een collega. Hij kon mij niet verder helpen. Ik zou een mail krijgen voor omruilgarantie. Mij is gezegd dat dit goed kwam. 

Referentienummer ticket 02264363-00273197

Wat  schets mijn verbazing...voor ruim 500 eur wordt de playbase omgeruild..…

Hoezo het komt goed. Er is mij niet gezegd dat Ik kosten moet betalen. Ik mag toch verwachten dat dit dure apparaat langer dan 2,5 jaar meegaat? En als het dan defect raakt, mag ik toch een schappelijk reparatievoorstel verwachten?

Daarnaast is het ook niet mijn 1e playbase met problemen.

Ik hoor graag van je.