Vraag

Playbase werkt niet meer via WIFI

Hallo, na 5 maanden werkt mijn playbase niet meer via WIFI. Ik zie hem ook niet in de app in de woonkamer alleen ? +LS+RS+SUB. Kan hem ook niet opnieuw toevoegen, vindt niets. TV werkt wel via Playbase, echter geen surround. Keuken Play 3 werkt wel, kan dus niet aan de WIFI liggen. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor een reactie.

9 Reacties

Diagnose 8385761
Bekabeld doet de playbase het wel, maar nu doen de 2 play 1 het niet.
Diagnosenummer 8386404
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds gister! Krijg het niet opgelost, Sonos?
Inmiddels gebeld met SONOS, de WIFI van de Playbase is defect en de Playbase wordt vervangen door een nieuwe
Reputatie 3
Badge +2
@ leonhofman Wil je een diagnose maken wanneer de Playbase bekabeld is en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
julesvanherten schreef:

Hallo, na 5 maanden werkt mijn playbase niet meer via WIFI. Ik zie hem ook niet in de app in de woonkamer alleen ? +LS+RS+SUB. Kan hem ook niet opnieuw toevoegen, vindt niets. TV werkt wel via Playbase, echter geen surround. Keuken Play 3 werkt wel, kan dus niet aan de WIFI liggen. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor een reactie.

Ook bij mij zelfde voorval sinds een aantal dagen, na maanden perfecte werking. Diagnosenummer 1944846320. Al verschillende resets zonder resultaat. Wie kan mij helpen?
Reputatie 3
Badge +2
Kaffie schreef:

Ook bij mij zelfde voorval sinds een aantal dagen, na maanden perfecte werking. Diagnosenummer 1944846320. Al verschillende resets zonder resultaat. Wie kan mij helpen?

Mijn collega heeft je een mail gezonden onder ticket.: 00053786
We zien hier graag antwoord op terug.
Badge
Groeten, Ruud

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen