Vraag

playbar zonder optische kabel

  • 24 June 2023
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Beste leden,

 

Ik heb twee one’s, een sub en een playbar als home cinema set thuis. De playbar hangt onder mijn tv en ongeveer 15cm boven mijn zwevende tv meubel. ik heb een Samsung qled tv waarvan alleen het scherm aan de muur hangt en “eigenlijk” de tv in de kast staat (one connect box). Je sluit dus alle kabels aan op de one connect box. Dus je HDMI’s, optische kabels, internet kabels etc. etc. Er gaat enkel één “doorzichtig” draadje van de one connect box naar de tv. 

Nu staat mijn tv etc. ongeveer 6 meter van de kast waar de one connect box in staat en moet er dus eigenlijk een optische kabel van de kast naar de playbar onder de vloer door. Dit heb ik liever niet. 
 

Is het zo dat de playbar als “WiFi hub” fungeert voor de twee one’s en de sub? Bestaat er een soort dongle die ik met optische kabel aan kan sluiten op mijn “tv” in de kast zodat die het WiFi signaal uitzend in plaats van de playbar? 
 

Ik heb dus wel een optische uitgang op mijn “tv” in de kast, maar ik ben dus benieuwd of er een oplossing is zodat de optische kabel niet helemaal onder de vloer door naar de playbar moet.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties,

 

Marco


Reageren op dit topic is niet mogelijk.