Vraag

Playbar opnieuw instellen

  • 22 December 2017
  • 3 reacties
  • 1324 Bekeken

Hallo, ik wil mijn playbar opnieuw instellen omdat hij niet langer aan de muur kan hangen maar nu op een kastje ligt. Ik kan me herinneren van de eerste installatie dat je moest kiezen tussen liggende of hangende installie (ook omdat links en rechts in dat geval zijn omgedraaid). Nu kan ik echter nergens vinden hoe ik deze instelling kan aanpassen. Hoe doe ik dit zonder de playbar te moeten resetten (afgeraden door Sonos zelf). Ook opnieuw opstarten werkt niet namelijk. Dan pakt hij de playbar met oude instellingen gewoon weer op.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft een gyroscoop in zich welke zelf kan voelen hoe de Playbar gepositioneerd staat.
Dus hier zijn geen instellingen voor, u positioneert de Playbar zoals deze moet staan, en de Playbar past zijn volume en geluid aan op de positionering.
Hallo,
Ik heb zelf een ander probleem. De playbar is omgedraaid opgehangen (grijs gedeelte boven). Kan dat kwaad, of wordt dit bij tuning aangepast?
Reputatie 5
Badge +3
We raden aan om de Playbar te monteren zoals wij op onze foto's aangeven (zie hier)

Dit is omdat de speakers er in een hoek van 45 graden inzitten en je speakers nu voornamelijk richting de vloer wijzen.