Playbar opeens gestopt en lampjes branden niet

  • 6 May 2018
  • 5 reacties
  • 1330 Bekeken

Playbar stop er opeens mee tijdens tv kijken. Heb geprobeerd om stekker in ander stopcontact te doen maar blijft dood. In de sonos app zie ik enkel nog de play 1 speakers.

Voeding stuk? Of andere oplossing

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Mogelijk is de kabel defect, mogelijk is de Playbar zelf defect.
Zou je de stroomkabel van een andere speaker kunnen testen om te zien of de Playbar dan wel aangaat?
Hoor graag het resultaat, en ook het serie nummer van de Playbar indien deze dus defect zou zijn.
Reeds heb ik de playbar ter reparatie aangeboden en was verbaasd dat ik direct een nieuwe kreeg. Echter is er nu een probleem dat ik geen enkele speler meer kan toevoegen om mijn sonos netwerk dat werk via Boost. Reeds al alles gereset modem/en alle spelers (2× play 1 + playbar) lampjes knipperen nu allemaal op groen. Ook de router opnieuw opgestart en alles van voren weer geinstaleerd. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd daarna boost opnieuw weer toegevoegd en daarna wilde ik de nieuwe soundbar en 2 play one weer toevoegen. Zodra ik dat doe moet ik de plus+ pauze knop indrukken zodat je de bong hoort. App gaat zoeken en vind dan de betreffende speler met serienr. Maar zodra je de knop indrukt " ja de speler installeren" gaat ie proberen te verbinden. Helaas krijg elke x foutmelding "niet verbonden" het dit reeds met alle speakers opnieuw geprobeerd. Nu na het nazoeken op forum kom ik veelvuldig deze melding tegen en hoor geluiden over de netwerkkaart. Nu ga ik ervan uit dat de nieuwe soundbar die ik kreeg bij mediamarkt op 23-5-2018 voorzien is van nieuwe goeie netwerkkaart. Graag hoor ik de oplossing zodat ik weer naar muziek kan luisteren.
Reputatie 7
Badge +2
Zou je ons telefonisch kunnen benaderen?
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers van Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00 te benaderen.
Badge
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Geen voeding meer. De kabel geeft door na meting op het snoer. Heb ook de kabel van mijn SUB gebruikt maar geen resultaat. Vermoedelijk een probleem met de voeding van het toestel. Serienummer in bijlage. Raden jullie aan om het te laten herstellen?

Mvg

Jan
Reputatie 4
Badge +3
Hoi JanD, wil je mij even de volgende gegevens doorsturen in een privé bericht, ik zet deze Playbar dan in het systeem voor vervanging en afhankelijk van de garantiestatus wordt deze dan gratis of tegen betaling voor je vervanging. Je zal dan eerst een offerte krijgen:

- Adresgegevens
- Serienummer Playbar
- Emailadres