Goedemiddag,
Van het weekend wilde mijn zoon naar muziek op zijn sonos playbar luisteren. Na het inschakelen van het apparaat en de muziek klapte na een halve seconde de zekering eruit. na de zekering te hebben gereset merkten we op dat de Sonos Playbar kapot was. Hij was niet meer online en er brand geen lampje meer op de Sonos. Ik heb even op de community gekeken welke mij leerde dat hier meer mensen mee te maken hebben gehad. door een kortsluiting in de voeding van de Sonos klapt de zekering.
Zojuist heb ik even met Sonos gebeld hoe dit op te lossen. zij konden zien dat het apparaat eind 2019 is aangeschaft, dit klopt aangezien de factuur in mijn bezit is. Het apparaat is 3,5 jaar oud en Sonos doet mij een voorstel van een korting van 30% op de aanschaf van een nieuw apparaat!!
Wij hebben bij ons thuis 2 volledig 5.1 set ups staan en onze 3 kantoren zijn ook voorzien van een Sonos systeem. Het kan en mag niet zo zijn dat een relatief duur apparaat het na 3,5 jaar begeeft en Sonos met een dusdanig voorstel komt.
Graag ontvang ik van Sonos een ander voorstel om dit op te lossen.
Bijvoorbeeld door het apparaat kosteloos te repareren of om te ruilen.
In afwachting,