Vraag

Playbar ineens 'dood'

  • 22 October 2017
  • 8 reacties
  • 245 Bekeken

Vanochtend uit 't niets stopt mijn playbar ineens?? Geprobeerd als player opnieuw te installeren, maar kwam erachter dat ie helemaal nergens op reageert. Ander stopcontact geprobeerd, alles uit en aan, maar herkent nu alleen nog mijn play1. Mijn playbar lijkt dood te zijn. Geen geluid meer op de tv en radio. Iemand suggesties?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie je lampjes aan de zijkant van de Playbar? waar de knopjes zich bevinden.
Mogelijk andere kabel van de Play:1 testen op de Playbar om te zien of deze dan wel aan gaat?
Hi Tim,

Er brand helaas niets meer. Heb de kabel van mijn play1 geprobeerd, maar kon deze niet gebruiken door het kunststof ‘lipje’. Kan m niet doordrukken.
Reputatie 7
Badge +2
Kunststof lipje?
Ondanks dat de Play:1 kabel een 90 graden hoek heeft om goed in de Play:1 te passen zou deze wel op de Playbar aangesloten moeten kunnen worden.
Zit nog zo’n extra stukje aan
Reputatie 7
Badge +2
Dit lipje is de gehele plug/stroomkabel.
Deze kun je uit de Play:1 halen.
Als de Play:1 recht overeind staat wil je naar beneden trekken.
Dus in het optiek van deze foto wil je deze plug naar de camera toe trekken.
Deze bedoel ik Tim. Door dat lange deel kan ik m niet in de playbar doorduwen
Dat lange deel drukt tegen de optische kabel aan waardoor ik 't niet door kan drukken. Vandaar
Reputatie 7
Badge +2
Excuus, je hebt helemaal gelijk, zelfs als optische kabel eruit word gehaald zal deze kabel niet passen.
Ontvang graag het serie nummer van de Playbar, dan zullen we allereerst nieuwe kabel toesturen.
Excuses als de Playbar dan nog niet aangaat, dan zullen we de Playbar vervangen.
Maar zou zonde zijn om een Playbar om te wisselen als de kabel defect zou zijn.
Als je een Playstation4 in huis zou hebben van Sony zou je hier de kabel van kunnen testen, is de zelfde aansluiting.
Maar zie het serie nummer van de Playbar dus graag tegemoet.