Vraag

playbar in combinatie met 1x sub, 1x play5 en 1x play3

  • 17 March 2016
  • 5 reacties
  • 654 Bekeken

Hallo

Ik heb 1 playbar + 1 sub + 1 play5 + 1 play3.
Ze staan allemaal in 1 ruimte (living room).
Ik zou ze graag alle 4 samen gebruiken om dezelfde muziek te spelen of tv op te horen.
Kwa tv doen enkel de sub plus playbar het.
Hoe kan ik radio/tv door de 4 speakers samen krijgen?
Tnx!
Pieter.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Bon radio is al in orde... gewoon groeperen vd elementen... maar wat met tv naar alles tegelijkertijd?
Reputatie 3
Normaal gezien volstaat het om alle spelers te groeperen, dus allemaal in 1 "kamer" plaatsen via de app. Op die manier zouden ze alles samen moeten afspelen, of dat nou radio is, tv of nog iets anders.

Je kan ook kijken naar de "groep opheffen" functie van de Playbar, ik geloof dat die standaard aan staat, en dan gooit hij gegroepeerde spelers eruit als de tv aan gaat. Je kan deze optie vinden bij: instellingen - instellingen kamer - naam van de kamer - installatie en bediening tv - groep opheffen in automatisch afspelen. Ik zou zeggen, probeer die eens uit te zetten?
Bedankt voor de hulp.
Heb geprobeerd, maar ik moet eerst de surrounds toevoegen, en dat gaat niet omdat ik geen 3 en 5 kan combineren :(

Soit, toch iets bijgeleerd!

Groetjes,
Pieter.
Reputatie 3
Ach ja, dat is waar ook! Even vergeten, sorry!

Nja dan zouden ze eigenlijk mooi moeten werken als ze in dezelfde groep staan. Als dat niet zo is, misschien even de klantendienst contacteren?
ze werken wel in groep kwa radio ... niet kwa tv; ik kan het nog eens vragen aan support idd, tx