Dag,
sinds kort, ik kan me niet precies herinneren hoe lang, afgelopen 2 weken? Hapert mijn Sonos opstelling. Normaal gesproken heb ik een Playbar, Sub en 2x Play One aangesloten maar om de oorzaak te achterhalen heb ik inmiddels alleen de Playbar aangesloten, via netwerkkabel met een optische kabel naar de TV.
Probleem: het geluid hapert om de zoveel tijd (paar x per minuut) een fractie van een seconde.
Het is niet het netwerk (bedraad aangesloten + het is alleen de Playbar in deze proefopstelling) en het is niet de optische kabel want ik heb een andere geprobeerd, zelfde probleem
Het gebeurd niet wanneer ik stereo instel op de tv of in de Netflix app op de TV (om even de proefopstelling simpel te houden)
Ik vermoed dat ergens er iets mis gaat met het decoderen van het AC3 signaal wat dan ook zal verklaren dat wanneer ik de Sub en Play One’s mee laat doen het probleem exponentieel toeneemt naar die speakers toe.
Ik zou graag een diagnose willen opsturen om te horen wat de oorzaak is (en oplossing )
In mijn beleving kan het de TV zijn, de Playbar hardware of (mijn gok) firmware bug.