Iedere keer als ik een film kijk krijg ik vroeg of laat bij wat actie een zacht tot hard brommend/ krakend pulserend geluid wat ook weer afneemt als de actie afneemt. Wat kan dit zijn? Eerst nooit gehad bij vorige stereo maar sinds de playbar wel meteen.
Ik speel films af met een minix u9 ( met kodi erop) maar dat mag er niet toe doen lijkt me.
Ik heb een geluidsbestand maar kan dat hier niet uploaden denk ik.
Alvast bedankt, Richard
Antwoord
Playbar geeft bij films krakend geluid bij voornamelijk luider geluid
Beste antwoord door Tim S
Hey Richard,
Hoe zit de Playbar verbonden? Rechtstreeks op de TV? of op de Kodi box aangesloten?
Als het op de TV aangesloten zit, zou je als test de Sonos op de kodi box kunnen aansluiten om te zien of het zelfde probleem zich dan voordoet?
Als het probleem zich dan niet voordoet, kunnen we vast stellen dat de TV dit statische geluid zou geven.
Als de Sonos op de kodi zit aangesloten, en je zou de Sonos op de TV aansluiten, ervaar je dan het zelfde probleem?
Ook als je zou schakelen naar bijvoorbeeld NL 1 of RTL4, ipv dat de TV de kodi box als bron zou gebruiken?
Zie tevens graag een diagnose tegemoet.
Hoe zit de Playbar verbonden? Rechtstreeks op de TV? of op de Kodi box aangesloten?
Als het op de TV aangesloten zit, zou je als test de Sonos op de kodi box kunnen aansluiten om te zien of het zelfde probleem zich dan voordoet?
Als het probleem zich dan niet voordoet, kunnen we vast stellen dat de TV dit statische geluid zou geven.
Als de Sonos op de kodi zit aangesloten, en je zou de Sonos op de TV aansluiten, ervaar je dan het zelfde probleem?
Ook als je zou schakelen naar bijvoorbeeld NL 1 of RTL4, ipv dat de TV de kodi box als bron zou gebruiken?
Zie tevens graag een diagnose tegemoet.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.