Vraag

Playbar boven tv

  • 27 January 2018
  • 1 reactie
  • 2200 Bekeken

Ik heb de playbar 5cm boven mijn tv aan de muur gehangen. Vooral omdat mijn dochtertje de tv een keer bewerkt heeft met een stuk speelgoed. Hij hangt zoals beschreven met het logo naar boven, waardoor de speakers dus 45graden naar beneden gericht staan. De curved tv staat alleen op een kastje, scherm 20 cm van de muur af. Dichterbij kan niet door de poot achter de tv. Heb het idee dat het geluid ook tegen de tv kaatst, wat het geluid niet ten goede komt. Zou het niet beter zijn om hem om te draaien met logo naar beneden en de speakers dus schuin naar boven?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Het is niet mogelijk om de Playbar iets naar voren te halen zodat het geluid wel voor de TV langs naar beneden en naar je toe zal worden gezonden?
Omdraaien zou je kunnen testen, maar de Playbar denkt wel onder de TV te hangen.
Ligt volledig aan uw ervaring, als het boven de TV plaatsen, maar in het optiek dat Sonos denkt onder de TV te hangen, en u vind de kwaliteit voldoende, dan zou ik dit zo plaatsen als het beter is dan wat de TV zou tegen houden.