Beantwoord

playbar

  • 23 January 2018
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb mijn audio via de connect aangesloten op mijn Sonos systeem. Nu vind mijn vrouw het erg lastig, als ze de tv aanzet, dat ze eerst via de app het geluid van de zender of muziek die we luisteren moet omzetten naar de externe lijn om het geluid van de tv via de boxen te horen. Nu is mijn vraag, als ik mijn audio weghaal, en ik installeer een sonos playbar, gaat het dan automatisch, dat als we via deezer of andere audio kanalen we muziek luisteren, via de sonos boxen, als we de tv aanzetten, het geluid dan automatisch naar de televisie? Of moet je dat nog steeds via de app regelen ? Ebn heb je dus naast de afstandbediening van de tv nog steeds je telefoon nodig voor de app ?
icon

Beste antwoord door D Heijnen 23 January 2018, 20:09

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Badge
Bij de instellingen van de playbar kan je aanvinken dat de audio bron automatisch overschakeld naar de audio van de tv zodra de tv aan gaat. Dus als ik muziek luister en tegelijkertijd de tv aanzet krijg ik automatisch het geluid van de tv. Ik kan tevens met mijn tv afstandsbediening het volume van de bar bedienen ongeacht of het tv audio of muziek is.
Reputatie 1
Badge
een reden te meer om de playbase aan te schaffen, thx