Beantwoord

Play 5 van jack naar optical audio

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Hallo,

Onder mijn overkapping heb ik een opstelling gemaakt dat ik mijn TV aan de Play 5 kan koppelen. Nu heb ik een nieuwe TV met alleen optical audio. Ik heb al een converter van optical naar jack geporbeerd, echter levert dit 5 seconden geluidsvertraging op. Nog iemand een iedee, aangezien een beam minder kracht heeft in een grotere ruimte :-)

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 22 April 2020, 09:00

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Heb je het geprobeerd met een Beam (je kunt hem altijd terugsturen)? Ik heb een Beam (OK, met Sub en twee One’s) in de huiskamer en dat bevalt goed.

Reputatie 6
Badge +3

De lijningang van de Play 5 is niet bedoeld voor TV geluid. Als het al werkt kun je deze vertraging verwachten. Je zult een TV product van Sonos moeten gebruiken zoals rallye al aangeeft.

Heb je het geprobeerd met een Beam (je kunt hem altijd terugsturen)? Ik heb een Beam (OK, met Sub en twee One’s) in de huiskamer en dat bevalt goed.

Het gaat mij voor buiten, ik heb in de woonkamer het 5.1 systeem met playbar. Mijn tv van boven hangt af en toe buiten,  eerder met play 5. Is het geluid van de beam een beetje gelijk met de play 5? 

Reputatie 7

@Bjorntje08 Ik heb geen Play 5, dus dat kan ik niet beoordelen…...