Beantwoord

Play: 1 of One icm Playbar en Sub gelet op mogelijkheden Alexa

  • 30 December 2018
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Ik ben een zeer tevreden gebruiker van de Playbar icm de Sub. Nu wil ik twee kleine modellen aanschaffen; de One of Play: 1. Ik zal er 1 permanent toevoegen aan de woonkamer en 1 in de woonkamer maar ook andere plekken in het huis.

Op het moment ik een One toe voeg aan een bestaande groep kan ik dan in de hele groep (in de toekomst) profiteren van spraakcommando's (bv Amazon Alexa)? Dus als ik zeg harder of zachter dat de hele groep op reageert.
icon

Beste antwoord door Tim S 2 January 2019, 10:39

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Spraak is nog niet ondersteunt in de Benelux, dus echt veel troubleshooten doen wij van het Nederlandse team nog niet hierop, hierdoor kan ik helaas ook niet garanderen hoe de spraakdienst zal functioneren als deze wel binnen de Benelux actief zal zijn en gebruikt kan worden.
Weet dat je 2 de zelfde model speakers nodig hebt om als surround in te stellen van een Sonos Playbar, dus 2x Play:1 OF 2x Sonos One.
Deze dienen ook dan zo te blijven staan, je kan niet 1 surround speaker even ergens anders neerzetten, het zijn surround speakers, of ze werken als eigen kamer.
Zie ook graag onze Community Post omtrent Home Theater en hoe andere kamers hier exact mee kunnen samenwerken.
Omtrent de spraakdienst, de microfoons van de surround speakers zullen functioneren en spraak aannemen, dus de One speakers als surround zullen spraak van Google of Amazon ondersteunen.