Beantwoord

Oprische stekker blijft niet zitten

  • 4 February 2018
  • 10 reacties
  • 893 Bekeken

Ik heb een playbar.
Maar de stekker van de optisch ingang klikt niet in de playbar waardoor deze niet blijft zitten.
Hoe kan dat?
Is altijd al zo geweest, maar nu heb ik er echt last van.
Hebben meer daar last van?

Daarnaast is het praktisch onmogelijk een kabel te vinden die er niet onderuit steekt.
Kleine designs fout lijkt mij
icon

Beste antwoord door Tim S 6 February 2018, 11:15

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
De iets oudere modellen Playbars zouden een optische deurtje moeten hebben, als dit deurtje is afgebroken, zal de kabel helaas niet vast blijven zitten.
De nieuwere modellen Playbars hebben geen deurtje meer, en de kabel zou vast geklikt moeten worden.
Met de woorden: onderuit steekt, ga ik er even vanuit dat de Playbar tegen de muur bevestigd zit?
Niet staand op zijn voet op bijvoorbeeld het TV meubel?
We kunnen de Playbar terughalen, waarin we een vervangende Playbar zullen leveren.
Voor deze situatie ontvang ik graag het serie nummer van de Playbar, waarin we zullen verder communiceren per email.
Ik heb het gemaild onder Incident: 180204-000369.

Ben benieuwd.
Bedankt!
Wordt omgeruild.

Nette service!

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn playbar. Na meerdere chats met de klantenservice van Sonos is de enige conclusie dat er niets aan te doen is en dat ik 15% korting kan krijgen op een nieuwe Arc.

Reputatie 7

Ben je zelf een beetje handig? 

 

Bedankt voor je reactie.

Ik ben wel handig, maar dit is wel heel ingrijpend om een poort te repareren…….

Hallo Tim,

 

De playbar hangt onder de TV. Het zou mooi zijn als de playbar kan worden omgeruild. 

Het serienummer: 1307 00 - 0E - 58 - B6 - 15 - B2 - A

Reputatie 5
Badge +3

Kun je ons hierover bellen? Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Reputatie 5
Badge +3

Wat ook helpt is om een tapje om de plug te plakken zodat hij iets dikker is.

Dan insteken en hoppa het blijft zitten, althans bij de meeste gebruikers die hier last van hebben/hadden.

Verder had Sonos hier een terugroepactie van moeten maken in het begin.
Zij waren volledig op de hoogte van dit probleem met de eerste playbars, niet voor niets is de productie gewijzigd.
Heb hierover toen der tijd ook flink overhoop gelegen met Sonos.
 

Ik heb al gebeld en meerdere keren gechat met support, maar dat is zinloos. Alleen 15% korting op een nieuwe Arc is een optie. Omruilen doen ze niet.

 

Reageer