Antwoord
onregelmatiig tikje/kraakje in play1 box
ik heb in alleen mijn rechter play1 box een tikje dat soms een paar minuten weg is en dan weer terug is. Het is onregelmatig, zacht maar wel storend. Volume van het kraakje is onafhankelijk van het muziekvolume. Wat kan dit zijn en hoe kan ik dit verhelpen. Verder werkt het systeem prima. Ik heb het ca 3 weken geleden aangeschaft en verder probleemloos geinstalleerd. Gr San Filbri
Beste antwoord door san filbri
Beste Bob,
Dank voor de reaktie. Na enige tijd zoeken of dit getik in alle nummers terugkomt, ben ik erachter dat het alleen optreedt in enkele in het verleden geripte (eigen!) cd's die ik vanaf mijn telefoon afspeel. Spotify en andere bronnen doen het prima. Mijn conclusie is dat het niets met de Sonos apparatuur te maken heeft! Nogmaals dank voor de snelle reaktie. MvG San Filbri
Dank voor de reaktie. Na enige tijd zoeken of dit getik in alle nummers terugkomt, ben ik erachter dat het alleen optreedt in enkele in het verleden geripte (eigen!) cd's die ik vanaf mijn telefoon afspeel. Spotify en andere bronnen doen het prima. Mijn conclusie is dat het niets met de Sonos apparatuur te maken heeft! Nogmaals dank voor de snelle reaktie. MvG San Filbri
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.