One SL koppelen met Arc.

  • 6 January 2021
  • 7 reacties
  • 670 Bekeken

Goedendag

 

Ik wil mijn 2 x one sl koppelen met mijn arc als suround boksen.  Staan al in aparte kamers dan wil ik koppelen lukt t niet .  Geeft ie een fout melding ......  terwijl er wel eerst een groen lampje brand ...…

 

Wat doe ik verkeerd

 

2 boksen hangen aan de muur    arc staat daar tegenover op een laag tv kastje 

Grt Joachim 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je zult de ones eerst moeten verwijderen uit de aparte kamers, vervolgens toevoegen aan je arc als surround.

Uiteindelijk zal je nog maar 1 kamer zien.

Hoi Erooij

 

Ik heb ze vanmiddag gereset elke keer 1 en wilde ze zo toevoegen maar dan zei die dat je een setje moest hebben....  moet ik ze dan te gelijk resetten??  Zulke lange armen heb ik niet ;))

Dit stond bij sonos 

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan mij niet herinneren ze eerst in aparte kamers geplaatst te hebben, maar wanneer Sonos dit aangeeft…… wie ben ik dan om dit tegen te spreken. 

Ok dan kijk ik ff verder !!   Hoe heb jij t gedaan dan??   En ik zeg ook niet dat Sonos t goed uitlegd .   Vind t alleen raar

Reputatie 7
Badge +3

Ik moet uit mijn herinnering werken, maar wat ik volgens mij gedaan heb is de nieuwe play 1’s geplaatst te hebben, in de app de kamer gekozen waarin de playbase staat en vervolgens gekozen voor surround toevoegen. Vervolgens de schermopdrachten volgen. 

Thanks ga morgen nog keer proberen