Vraag

One’SL haperen bij film kijken

  • 19 May 2022
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Beste, 

Onlangs heb ik een Sonos Beam en een Sonos Sub. gekocht. Nu heb ik deze in de app gekoppeld samen met 2 Sonos One’s SL in 1 ruimte. Als het systeem speelt haperen de One’s wat vervelend is bij het bekijken van een film. Heb ook een Sonos boost staan omdat de WiFi ook al kuren had in der tijd. Al de chat gehad van  Sonos maar heeft niks opgeleverd tot nu toe, iemand die weet hoe ik dit kan oplossen ?

 

met Vriendelijke Groeten 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat verwacht je van de forumleden wanneer Sonos het al niet kan oplossen? Ik neem aan dat je een diagnose hebt laten uitlezen door Sonos. Alleen zij kunnen dan eventueel zien wat er mis is.

Je geeft verder geen enkele info over hoe je netwerk is opgebouwd en hoe Sonos daarop is aangesloten. Gebruik zelf al jaren een dergelijke opstelling met het goedkoopste internetabonnement van mijn Provider en ervaar eigenlijk nooit problemen. Wel heb ik mijn playbase bekabeld aangesloten aan mijn router, waardoor een boost ook niet nodig is.

 

Reputatie 7

De One’s zijn verbonden met de soundbar via een 5Ghz verbinding. Kun je een storing hebben op die band?