Vraag

nieuwe wifiset ziggo krijg ik niet gekopped

  • 3 May 2023
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Badge

Ik heb een Sonos soundbar met sub en twee Sonos one speakers. na installatie van een nieuwe WiFi set van Ziggo krijg ik mijn  systeem niet meer op hetzelfde WiFi netwerk. WiFi is TP link Deco M4. hoe moet ik opnieuw beginnen om Sonosapp weer in de lucht te krijgen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Krijg je een foutmelding? Welke? Staat de Deco als router of access point ingesteld?

En als je de netwerknaam en het wachtwoord van de oude router in je nieuwe router zet?

Anders even bedraad aansluiten op de hoofd-Deco en de wifigegevens instellen.

Badge

Dankjewel 

ik ga het met de kabel proberen

net werk naam heb ik al geprobeerd.

hij staat ingesteld als router; moet ik dat omzetten?

Reputatie 7

Kan een probleem zijn als ook je Ziggo box als router ingesteld staat - je hebt dan twee netwerken. Dat kan verwarrend zijn voor Sonos, zeker als de netwerken dezelfde naam en password hebben. Als je Ziggo box in bridge modus staat moet de Deco wel als router zijn ingesteld (zo heb ik het).

Badge

Dankjewel voor je adviezen

het werkt nu. kon met de kabel netwerk aanpassen

happy

Kan een probleem zijn als ook je Ziggo box als router ingesteld staat - je hebt dan twee netwerken. Dat kan verwarrend zijn voor Sonos, zeker als de netwerken dezelfde naam en password hebben. Als je Ziggo box in bridge modus staat moet de Deco wel als router zijn ingesteld (zo heb ik het).