Beantwoord

Nieuwe WiFi router, Sonos Playbar niet gevonden

  • 18 November 2023
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Badge

Ik heb een Sonos Playbar.

Nu heb ik een nieuwe WiFi-router. De naam van het WiFi-netwerk is hetzelfde, maar het wachtwoord is anders. Natuurlijk kan de Playbar nu geen verbinding maken met WiFi.

Maar het lukt me niet om de Playbar aan het nieuwe netwerk te verbinden.

Ik volg de instructies op https://faq.sonos.com/NewAP maar dat werkt niet.

Als ik met de S2-app (op mijn iPhone) het netwerkprobleem wil oplossen, dan kan de app de Playbar niet vinden. Het lijkt alsof hij de Sonos gaat zoeken op het WiFi-netwerk, maar daar is ‘ie uiteraard niet op aangesloten, want dat is nu juist wat ik wil doen.

Dan komt er een melding die zegt “Sonos niet gevonden. Controleer of je ingelogd bent en je mobiele apparaat is verbonden met het internet en op hetzelfde netwerk als Sonos.”

Tja, ik weet al dat de Sonos niet op dit netwerk zit, want ik doe dit juist om ‘m op het netwerk aan te sluiten.

Het lijkt alsof de app zegt “sluit je Sonos aan op het netwerk om ‘m op het netwerk aan te sluiten”. Een kip-ei probleem dus?!

Hoe krijg ik mijn Playbar op het nieuwe WiFi-netwerk?

icon

Beste antwoord door 106rallye 19 November 2023, 00:20

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

En als je het wachtwoord van de nieuwe router hetzelfde maakt dan het wachtwoord van de oude?

Anders de Playbar eens tijdelijk bedraad aansluiten en dan de wifigegevens invullen.