Sonos sub probleem
Ik heb sinds eergisteren een Soundbar Arc en een subwoofer een paar dagen later Sonos sub gen3 .
het installeren van de arc is probleemloos verlopen - os aangesloten via HDMI kabel op de Sony Bravia .
De eerste stappen van het koppelen met m’n iPhone verliepen zonder enige moeite .
Vervolgens het toevoegen van de sub , ik denk dat ik dat proces nu 4 of 5 keer heb gedaan - staan alle op groen . En zie ik de sub toegevoegd aan de ruimte .
Doet hij het heel even maar binnen enkele
minuten geeft de app aan geen verbinding met de sub . En vervolgens herhaal ik alle stappen . Ik heb nu wel 6 keer de sub spanningsloos gemaakt ( lijkt me ook niet ideaal voor een nieuw apparaat) .
Het netwerk signaal in m’n woonkamer is uitermate sterk. In de meterkast staat de router van de KPN - in de woonkamer heb ik een switch waarop een accespoint is aangesloten van Ruckus . Al mijn draadloze apparaten werken hier feilloos op.
Ja ik kan de sub bedraden met een utp kabel , moet ik dan wel aanleggen want ligt er nog niet. En wil dat liever ook niet want heb niet voor niets een kostbaar accespoint laten plaatsen, zodat ik geen zorgen hoef te hebben over m’n WiFi sterkte.
Alleen de sub wil maar niet stabiel aangesloten blijven!
wordt er gek van .
Kan de nieuw sub een defect hebben?
Iemand enig idee of dit op te lossen is?
Dank alvast voor de reactie
groet Ray