Beantwoord

Nieuwe Sonosgebruiker

  • 25 June 2023
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

Heb nog geen Sonos maar heb veel interesse, heb nu van alles los zoals een receiver maar ik begrijp dat ik daar zonder kan? Heb een tv, en een ps5 met headset kan ik dat gewoon aan elkaar koppelen net Sonos speakers of alsnog een receiver nodig? Ik luister graag naar de radio. Heb interesse in de arc set is dat dan alles wat ik nodig heb, dus die lange tv bar, een paar kleine speakers en een woofer? Verneem het graag want zoals gezegd ben ik een leek hierin

icon

Beste antwoord door Ronald22 25 June 2023, 11:25

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Welkom!

De arc is een hele mooie speaker/soundbar die je heel makkelijk kan uitbreiden met 2 surround speakers (die plaats je achter de bank) eventueel kan je de set nog verder uitbreiden met 1 of 2 subwoofers. 

Het zou wel mooi zijn als je tv een earc aansluiting heeft dan sluit je daar de arc op aan. Er staan op Youtube ook heel veel interessante filmpjes en uitleg over hoe alles werkt. 

Tnx

Hmm m’n tv is een paar jaar oud dus denk dat ik het wel heb maar weet dan nu dus nog niet hoe ik het moet aansluiten, ik ga een beam gen 2 nemen met 2x era 100 en de grote sub gen 3. Ik heb een ps5 die er op moet en een ziggo kastje voor het tv signaal, iemand die in Jip en Janneke taal de volgorde kan vertellen want ik lees ook wat over optische kabels?

Reputatie 7

Misschien kun je je beter bij een goede audiozaak laten voorlichten, daar kunnen ze samen met je uitzoeken wat het beste is en kun je evt. proefluisteren.

Als je TV van voor 2019 is heeft hij geen eARC. HDMI-ARC is in principe ook genoeg.

Waarom geen One SL’s in plaats van de Era’s?

Ik vond ze net wat lekkerder geluid hebben, wat voller maar kan ook gewoon tussen m’n oren zitten 🤷‍♂️?

Reputatie 7

Nee hoor, dat kan prima. Ze hebben een extra speaker volgens mij. Goede keus!