Nieuw ARC gekocht krijg een refurb voor terug!

  • 26 June 2023
  • 30 reacties
  • 325 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Ongeveer 4 weken geleden heb ik een Sonos Cinema (ARK, 2x ERA en SUB gen3) gekocht waarde 2517 euro vanaf eerste dag problemen met ARC hele harde ruis geluid moest een film maken en opsturen om in aanmerking te komen voor een vervanging. Standaard proces moet je eerst ARC opsturen en als het binnen is in hun Depot in Polen wordt er een nieuwe gestuurd al met al meer dan een week (tussentijds KPN TV+ en LG Oled TV update gehad) geduurd eindelijk nieuwe binnen begin de ellende weer, nu moeilijk te verbinden met ARC als ik TV aanzet Sonos support gebeld voor hulp eerste lijn niet geholpen dus door naar 2e lijn, 2e lijn zegt dat het aan kpn ligt, kpn monteur geweest en hun gaven ook toe dat er problemen zijn met versturen van geluid signal, samen met de monteur (tussentijds 3 nieuwe HDMI kabels getest) Sonos gebeld en probleem niet opgelost. KPN box weggehaald en tv kijken via KPN app nog steeds problemen met geluid na het opstarten van TV, nieuwe HDMI kabel gekocht 81 euro hielp niet, Sonos weer gebeld, Sonos zegt dat het aan mijn TV ligt dus ik LG support gebeld alles doorlopen en hun gaven aan dat het niet aan LG ligt, weer Sonos gebeld met heel veel discussie wil Sonos een ARC naar mij sturen, nu komt het zonet heb ik een mail gekregen dat ik een refurb ARC krijg.

Is dit normaal bij Sonos? Je koopt een nieuwe ARC en je krijgt een Refurb ARC voor terug?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

30 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

ha kijk, thx!

Geen dank.

Reputatie 5
Badge +3

Fijn dat het opgelost is. Er is altijd weer iets nieuws te leren en uit te zoeken. De Sonos hobby is wel een beetje verslavend, veel plezier met je nieuwe setup. 

Reputatie 7
Badge +3

“Refurb Sonos ARC is binnen aangesloten en tot mijn verbazing direct geluid…..”

Wellicht in de toekomst wat vaker een komma gebruiken. Er staat letterlijk dat je de Arc binnen hebt aangesloten en er staat niet dat de Arc inmiddels binnen is en dat je hem daarna hebt aangesloten.

Badge

Fijn dat het opgelost is. Er is altijd weer iets nieuws te leren en uit te zoeken. De Sonos hobby is wel een beetje verslavend, veel plezier met je nieuwe setup. 

Thx Ronald!

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt allen voor het meedenken en meehelpen.

Per request van de original poster heb ik de thread gesloten