Sinds mijn abonnement is ingegaan voor mijn next mini.
Heb ik geen geluid van de Tv via de sonosboxen
Bij mijn andere mediabox wel
Ook bij de next mini toen abonnement nog niet was ingegaan had ik geluid
Aansluitingen nog steeds het zelfde
Hopelijk heeft iemand een oplossing
Beste antwoord door Erooij
Zoals @106rallye aangeeft eens goed naar de geluidsinstellingen van de tv en de ziggo-box kijken. Beide apparaten zullen een menustructuur hebben waar de geluidsinstellingen een onderdeel van zijn. Optische aansluitingen hebben minder mogelijkheden dan HDMI. Dit is mogelijk de oorzaak dat die wel werkt. Gezien je informatie zou ik eerst kijken naar de instellingen van de Next.
Zoals @106rallye aangeeft eens goed naar de geluidsinstellingen van de tv en de ziggo-box kijken. Beide apparaten zullen een menustructuur hebben waar de geluidsinstellingen een onderdeel van zijn. Optische aansluitingen hebben minder mogelijkheden dan HDMI. Dit is mogelijk de oorzaak dat die wel werkt. Gezien je informatie zou ik eerst kijken naar de instellingen van de Next.
Wat zijn de geluidsinstellingen van je (Ziggo?) Next mini? En van je TV? Beam gen 1 of gen 2? Hoe aangesloten?
Je woorden “van alles geprobeerd” geven niet veel handvatten je te helpen en houden het risico in dat je mogelijkheden aangereikt krijgt die je al hebt geprobeerd. Wat heb je geprobeerd?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.