Netflix/AppleTV app ondersteuning Sonos

  • 3 October 2019
  • 4 reacties
  • 1564 Bekeken

Zou het niet super zijn als je het geluid van Netflix of AppleTV kan streamen naar al je Sonos apparaten? Dat is mijns inziens momenteel de enige beperking van het systeem: dat je voor TV slechts zeer beperkte keuze hebt, en je dit juist met je Play1/2/3 en subs wilt uitbreiden.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wat is het doel hiervan? Wanneer ik geluid van de tv hoor dan wil ik ook het beeld erbij en dat gaat uitstekend met de middelen die er nu zijn.
Het zou ook omgekeerd streamen zijn. Sonos app stuurt door naar de speakers wat het ontvangt of een extern programma maakt gebruik van de mogelijkheden van iOS of Android om het naar de boxen te sturen. Daar kan je Sonos niet verantwoordelijk maken.
Dat ik het geluid ook op de P3 en P1 kan krijgen zonder Playbar en ConnectAmp. Daarnaast: ik gebruik de macbook ook als TV en dan gaat dat niet, of hoogstens via USB-C met converter maar dat vertraagd enorm.
Reputatie 7
Badge +3
Denk ook dat het gelijklopen van het geluid altijd het grote probleem zal zijn. Bij de 5.1 opstelling heb je een directe doorvoer naar de speakers. Wanneer je een extra ruimte koppelt met een speaker dan lees je ook veel verhalen over vertraging/echo.
Reputatie 7
Badge +3
Heb zelf geen ervaring hierin, maar zou airplay niet werken? Uiteraard heb je dan wel een airplay geschikte speaker nodig.