Vraag

Mijn Sonos Beam wil opeens geen media meer afspelen via de google assistent

  • 8 December 2020
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb de surround speakers van mijn Sonos Beam gewisseld met andere Sonos speakers in mijn huis. Sinds ik dat gedaan heb wil mijn Sonos Beam geen media meer op de surround set afspelen die via de google assistent aangevraagd wordt. Hij geeft dan aan dat de media niet op dit apparaat afgespeeld kan worden, maar dat de google assistent het wel op andere apparaten kan afspelen. Ik heb al de instellingen gecontroleerd om te zien dat de voorkeursapparaten goed ingesteld staan. 

 

Ik heb net in de Sonos app de diagnose doorgestuurd. Het nummer dat ik gekregen heb is 406580961.

 

Voor het wisselen van de surround speakers werkte de surround set goed. De reden van wisselen was dat de surround speakers Sonos One speakers waren en deze heb ik nu vervangen voor Sonos One SL speakers. Op deze manier kan ik de spraakgestuurde speakers op andere plekken gebruiken.

 

Hopelijk heeft iemand een werkende oplossing. Alvast bedankt voor het meedenken.

 

Met vriendelijke groet,

Onno


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Heb je Sonos al eens uit GA verwijderd en andersom en daarna opnieuw geïnstalleerd?

Ja ik heb heb de GA al helemaal opnieuw ingesteld en de Sonos Beam volledig gereset. Helaas had het allemaal geen effect.