Beantwoord

Microfoon werkt alleen op de Beam en niet de op overige speakers.

  • 23 December 2018
  • 1 reactie
  • 1228 Bekeken

Sinds gister eindelijk de Beam aangesloten inclusief twee Sonos One's in een surround opstelling.
Drie zaken vallen mij op en kan ik helaas niet opgelost krijgen;

1. Alleen de microfoon op de Beam lijkt te werken en niet op de twee Sonos One's (achter speakers). Is dit aan te passen?
2. Na meerdere keren Trueplay tuning te hebben uitgevoerd staan de achterspeakers aanmerkelijk hard. Is dit aan te passen?
3. Bij afspelen van Spotify komt er weinig muziek uit de Beam (ook na aanpassen volledig/sfeervol en aanpassen volume TV/Muziek in [Instellingen surround]. Is dit aan te passen?

Als laatste een opmerking; Ik zou graag de mogelijkheid hebben de Trueplay tuning te overrulen middels de voor/achter, links/rechts instellingen zelf aan te passen (een soort van joystick button).

Verder ben ik dik tevreden over de het geluid, de uitstraling en het gehele Sonos concept!!!
icon

Beste antwoord door Tim S 24 December 2018, 10:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Sinds gister eindelijk de Beam aangesloten inclusief twee Sonos One's in een surround opstelling.
Drie zaken vallen mij op en kan ik helaas niet opgelost krijgen;

1. Alleen de microfoon op de Beam lijkt te werken en niet op de twee Sonos One's (achter speakers). Is dit aan te passen?
2. Na meerdere keren Trueplay tuning te hebben uitgevoerd staan de achterspeakers aanmerkelijk hard. Is dit aan te passen?
3. Bij afspelen van Spotify komt er weinig muziek uit de Beam (ook na aanpassen volledig/sfeervol en aanpassen volume TV/Muziek in [Instellingen surround]. Is dit aan te passen?

Als laatste een opmerking; Ik zou graag de mogelijkheid hebben de Trueplay tuning te overrulen middels de voor/achter, links/rechts instellingen zelf aan te passen (een soort van joystick button).

Verder ben ik dik tevreden over de het geluid, de uitstraling en het gehele Sonos concept!!!

In principe zou geen van de microfoons moeten werken, want er is helaas nog geen spraakdienst actief binnen de Benelux, en hier bieden we dus helaas nog geen ondersteuning op.
De microfoon op speakers zullen pas functioneren als er daadwerkelijk een spraakdienst actief is op het systeem, tevens heb je dan maar 1 microfoon nodig als dit actief is.
Trueplay Tuning zal de gehele soundbar met surround speakers aanpassen, wel zijn er nog instellingen te vinden vanuit Meer > Instellingen > Instellingen Kamer, waarin je de Beam kan kiezen en hier de geavanceerde audio instellingen kan benaderen.
Klinkt er een beetje naar dat je een volume limiet hebt ingesteld waarin de Beam het zachter doet dan de rest van de speakers, dit wil je even na kijken in de instellingen.