Beantwoord

lijningang naar meerdere groepen/spelers

  • 1 August 2019
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Ik gebruik een oude play 5 als lijningang. Ik verspreid dan het geluid naar andere groepen. Als ik film kijk dan hapert het geluid en klinkt het niet goed. Als ik dan de audio compressie op gecomprimeerd is het geluid goed alleen is er een vertraging van 2 seconde. Is er een kosteloze oplossing?
icon

Beste antwoord door Tim S 5 August 2019, 12:25

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Mogelijk dat de wifi niet goed zijn werk kan doen in je huishouden, waarin de ongecomprimeerde audio problemen zou ervaren.
Het aanpassen van wifi kanalen zou mogelijk je oplossing kunnen zijn.
Toch mocht het probleem zich voor blijven doen, dan zou ik aanraden ons even te bellen zodat we a.d.h. van diagnoses kunnen bekijken welk kanaal het beste te gebruiken is, en of er verbetering mogelijk is.
Weet wel dat de analoge ingang eigenlijk niet voor audio/visuele bronnen is gemaakt, maar alleen voor audio bronnen.
Zie hiervoor onze Home Theater community post, waarin het "Analoge ingang vs Digitale ingang." gedeelte je een diepere uitleg zal geven.
Dankjewel tim. Van het wifi kan kloppen. Ik heb gister 3 speakers gekocht maar 2 vallen net buiten het berijk van de wifi. Ik heb van de 1e Nieuwe speaker een ethernet kabel lopen naar de 2e speaker die net buiten het bereik valt. Ook heb ik van de play 5 een kabel lopen naar de 3e nieuwe speaker die ook net buiten bereik was. Mis veroorzaakt dit het probleem. Ik bel binnen kort met ziggo of ze een monteur kunnen sturen om mijn wifi bereik te vergroten. Nogmaals dank vior uw reactie
Reputatie 7
Badge +2
Misschien beter om eerst ons even te bellen, zodat we diagnoses kunnen doornemen om te zien hoe de wifi erbij staat en of het mogelijk beter kan.
Zie graag onze contact gegevens op de volgende webpagina.