Vraag

LG Oled 55c8pla werkt niet meer met Beam

  • 17 December 2021
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Sinds oktober heb ik een Beam gekocht. In combinatie met 2 x Sonos One aangesloten op een LG OLED 55 C8 PLA. Aansluiting op Hdmi-Arc. Dit werkte tot enige weken goed. Door onverklaarbare oorzaak geen geluid meer via de beam. Zowel beam als tv gereset zonder resultaat. Nieuwe hdmi gekocht zonder resultaat. Uiteindelijk helpdesk gebeld. De helpdeskmedewerker van Sonos was uitermate geduldig en heeft van alles geprobeerd zonder resultaat. Vervolgens de beam opgestuurd en een nieuwe Beam ontvangen. Helaas ook geen effect : geluid via de Beam gaat niet.

Aansluiten via de optisch uitgang lukt ook niet. 

LG helpdesk gebeld die mij niet kon helpen. Beam werkt overigens wel op de LG van mijn zoon zonder probleem.

Heeft het te maken met een update Van LG of van Sonos????? Ik zit nu met een dure installatie die ik niet laten werken met een televisie. 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Paul1958 

 

Vervelende situatie dat het niet meer werkt vanaf je LG OLED 55 C8 PLA.

Ik ben bang in deze situatie dat we weinig kunnen betekenen.

Op het moment dat het allemaal zonder problemen werkt op de TV van je zoon op zolder klinkt het echt dat het probleem in de TV beneden zit.

In dit geval zou ik je toch nog graag willen adviseren om toch contact op te nemen met LG om dit op te lossen.